Sherlock - Cumberbatch stílusban

Sherlock (2010 –)

Főszereplők:
Benedict Cumberbatch
Martin Freeman
Mark Gatiss
Rupert Graves
Una Stubbs



Van olyan, aki nem szereti ezt a sorozatot?
Szerintem nincs. 

Unalomból kezdtem bele, de 2 nap alatt végeztem mindhárom évaddal, és tűkön ülök, hogy a negyedik kész legyen végre.

Fan lettem. 

Mr. Cumberbatch tökéletes szociopata Sherlock Holmes, de a többi szereplő is nagyot alakít, Dr. Watson remekül elvan az árnyékában, az ő karaktere számomra nem sok vizet zavart, de nélküle Sherlock sem lenne ilyen jó.
Mrs. Hudson nagyon nagy arc. Imádom. Ilyen főbérlő kellene minden embernek. 
A többiekről már nem is beszélve. 

Mrs. Hudson

A sorozat nagy előnye, hogy nem 45-50 perces részekkel szúrja ki a szemünket. A közel másfél órás epizódokat az első perctől az utolsóig ki lehet élvezni.
A három évad közül a harmadik tetszett a legjobban. Ezek a részek „családon belül” maradnak, így izgalmasabbak, és személyesebbek is. 
3. évad
Sherlock fan lettem, és várom a negyedik évadot, ami valószínűleg 2017-ben kerül adásba, ha lehet hinni a híreknek.
Share on Google Plus

About Unknown

Író, Könyvblogger, Fantasy, Skandináv krimi, Tea, Japán, Távolkelet
    Blogger Comment

5 megjegyzés:

  1. Némi háttérinformáció: a sorozat designe-át korábban olyan sorozatokon tesztelték mint a BBC Scotland által készített Taggart vagy a BBC Wales Torchwoodja, így sok meglepetést nem okozott. A többi egyéni ízlés kérdése.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az infót. Ezeket nem ismerem, de majd utánuk nézek. :)
    Hát igen, ízlések és pofonok. :)

    VálaszTörlés
  3. Első sorban a Torchwood első két szezonját ajánlom, sajnos a 3.-tól kezdett romlani a színvonal. A Taggart évek óta fut, ott nehezebb belekapcsolódni, mert a háttérszálakat a néző nem ismerheti. Jó szórakozást! Éljen a BBC (Scotland és Wales)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az ajánlást, a Torchwoodot már ismerem hírből, de még nem láttam belőle egy részt sem. :D Most úgyis sorozatnézős hangulatban vagyok, szóval minden tippnek örülök. :)

      Törlés
    2. Nekem pont a 3-4. évad jött be a Torchwoodban, kicsit jobban beértek addigra a szereplők, az első két évadban egyes cselekményszálak roppant esetlegesen voltak.

      De ha Torchwood, akkor már ajánlom a Doctor Who-t, a Kapitány ott tűnt fel először :)

      Törlés