Erin Morgenstern - Éjszakai cirkusz

Kiadás: Libri, 2012


A történet izgalmas, részletes. Ugyan a párbaj mellett még van egy másik főszál is a történetben és a fejezetek ugrándoznak az időben, de ez egyáltalán nem zavaró és a végén minden szál összefut.
Számomra letehetetlen volt. Akármelyik fejezetet is fejeztem be, mindig vártam, hogy olvashassam a következőt. Már a történet légköre is megfogott, hiszen a történet leginkább egy cirkuszban játszódik, varázslatokkal van tele és mutatványokkal, de ha a helyszín éppenséggel változik is, még akkor is a cirkusz és a varázslat a főtéma.
A végkifejlet érdekes volt, kissé meglepő, happy end is meg nem is.
A karakterek 
Igazán kedveltem a főszereplőket. Hitelesek voltak, a negatív szereplők kellően ellenszenvesek, a pozitív karaktereket pedig nem lehetett nem szeretni.
A helyszínek
Egyszerre játszódott valóságos és kitalált helyszíneken. A cirkusz fogott meg leginkább. A feket és a fehér szín felhasználásával sikerült színessé és érdekessé tennie a történetet. Minden négyzetcentin újdonság várja az olvasót, és ahogy megelenevedik a cirkusz, biztosan mindenkinek eszébe jut, hogy miylen jó lenne, ha a valóságban is létezne egy ilyen.
Összességében örülök, hogy megvettem és nagyon élveztem az olvasást. Egy ideig biztosan ez lesz az egyik kedvenc könyvem és biztos vagyok benne, hogy még el fogom olvasni, valamikor később.


Share on Google Plus

About Unknown

Író, Könyvblogger, Fantasy, Skandináv krimi, Tea, Japán, Távolkelet
    Blogger Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése