Népszerűtlen Book Tag

Engem is elért ez a Tag, így hát itt vannak az én válaszaim



1. Egy népszerű könyv/sorozat, amit nem szeretsz
Ki tudja, miért, de rengeteg ilyen van.
És itt most az egyik legkedélyborzolóbb könyvet említem.
Vámpírakadémia
Egyszerűen ez a könyv nekem nagyon nem. Egyáltalán nem.

2. Népszerű könyv/sorozat, amit mindenki utál, de te szereted
Hogy utálnák mások, olyan nincs. Olyan, hogy kevésbé felkapott, több is van.
Pl. Gaura Ágnes könyvei

3. Egy szerelmi háromszög, ahol a főszereplő nem azzal a karakterrel jött össze, akinek te szurkoltál; vagy egy OTP (one true pairing), ami szerinted pocsék.
Nincs ilyen könyv, szerencsére.

4. Egy népszerű műfaj, amit te ritkán olvasol
Romantikus könyvek. Nem szeretem őket. Nem tehetek róla. Valaminek lenni kell még mellette, hogy szeretni tudjam, fantasy, vagy krimi elemek például. :)

5. Egy népszerű vagy közkedvelt karakter, akit nem tudsz szeretni
Ezek általában olyan könyvek karakterei, amiket még nem olvastam, így nem is lenne fair emlegetni őket. :)

6. Egy népszerű író, akit nem tudsz megszeretni
Ebből is van több is.
John Green, Stephen King, stb… *szeretettel várja a feldühödött tömeget, hogy máglyára vessék*

7. Egy népszerű könyves toposz, ami már a könyöködön jön ki. (pl. elveszett hercegnő, korrupt szerető, szerelmi háromszögek, stb.)
A „kislány előtt mindenki titkolja, mi is ő valójában, és mikor kiderül, akkor jön az apokalipszis” téma már a könyökömön jön ki, de mivel vannak jó könyvek a témában, ezért hajlamos vagyok túllépni ezen az apró hibán. :)

8. Egy népszerű könyvsorozat, ami téged egyáltalán nem érdekel
Itt ülnénk egy darabig, ha mindet felsorolnám. Ide sorolható a legtöbb romantikus, vagy nagyon klisé erotikus történet.

9. A mondás úgy tartja "a könyv mindig jobb, mint a film", de melyik filmet vagy tévésorozatot kedveled jobban, mint a könyvváltozatát?
Gyűrűk Ura. Elkezdtem könyvben, de túlságosan is vontatott. Lehet, hogy egyszer majd még próbálkozok vele, de elsőre nem jött be. A filmet viszont imádom.
Share on Google Plus

About Unknown

Író, Könyvblogger, Fantasy, Skandináv krimi, Tea, Japán, Távolkelet
    Blogger Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése