Tea Book Tag

1. INSTANT TEA: a legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál.

A molyos olvasási listám alapján ezek a Bane-krónikák kötetei voltak. És mindet nagyon szerettem. Idén folytatom majd a beszerzésüket. 

2. ZÖLD TEA: egy könyv zöld borítóval.

Most tűnt csak fel, mennyire kevés zöld borítós könyvet olvasok.
Az egyetlen ide passzoló:
Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai

3. FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL: egy könyv, ami átmelengeti a lelked.

A lélek átmelengetős könyvekről mindig az jut eszembe, hogy ez csakis romantikus lehet.
De ha átnézem a polcomat vagy az olvasási listám, akkor sem találok olyat, ami pont ezt a reakciót váltaná ki belőlem. :)

4. ÖTÓRAI TEA: egy könyv, amit angolul (vagy egy másik idegen nyelven) olvastál.

Most egyre több ilyen könyv van, az első angol nyelvű könyvem, amit már be is fejeztem pedig:
A.R. Winters: Innocent in Las Vegas









5. GYÓGYTEA: egy könyv, amit kényszerből olvastál.
Bármelyik kötelező olvasmány diákkoromból, amit valaha is elkezdtem. A legtöbbet be sem fejeztem. ^^”

6. FEKETE TEA: egy olyan akciódús könyv, amin biztosan nem tudnál elaludni.

Ha friss olvasmányt akarok hozni, akkor tavaly ez volt:
Ben Aaronovitch: London folyói.


Ha régebbieket nézem:
Licia Troisi: Gyilkosok szektája









7. JEGES TEA: egy hamisíthatatlan nyári olvasmány.

Nem szoktam és nem is szeretem évszakokra bontani, vagy aszerint besorolni a könyveimet, de azt hiszem, hogy
Gaura Ágnes: Lidércnyomás könyve remek kis olvasmány nyári napokra. Esküvő, Amerika, egy kis nyomozás... minden megvan benne. :D








 8. KALINKA SZAMOVÁR: egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetővé.

Ezért a könyvért többen is ki akarnak majd véreztetni, de

Richelle Mead: Vampírakadémia c. könyve egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet. A karakterektől falnak mentem, ahogy a párbeszédek nagy részétől is. Nem is sikerült befejeznem. Nem volt itthon elég alkohol. xD

Share on Google Plus

About Unknown

Író, Könyvblogger, Fantasy, Skandináv krimi, Tea, Japán, Távolkelet
    Blogger Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése