From: 2015 To: 2016

Ideje, hogy én is megírjam a tavalyi év összegzését, és az idei év terveit.

A tavalyi évről számokban:
Elolvasott könyvek száma: 36
Bejegyzések száma: 34
A leglátogatottabb bejegyzés: Karen Marie Moning – Keserű ébredés
Feliratkozók száma: 8

2015-ben sokkal több könyvet olvastam, mint gondoltam, hogy bele fog férni az időmbe.
Olvastam skandináv krimit, erotikus regényt, angolul is elkezdtem olvasni, ami külön öröm, hiszen eddig nem nagyon mertem belevágni a dologba.
A Netgalley nevű oldallal való ismerkedést is sikeresnek könyvelhetem el, mert sorra kapom a könyveket, aminek nagyon örülök.
Lett instagram profilom és a twitter fiókomat is felélesztettem, beszélgettem írókkal, és megismertem sok jó könyvet, ami itthon nem került kiadásra. (Még)


Karácsonyi termés, avagy az idei olvasások egy része.


A jövő évre vonatkozóan szeretném még sikeresebbé tenni a blogot, tovább fejleszteni, még több jó könyvet elolvasni, és emberekkel megismerkedni.
A blogot érintő legnagyobb változás:
 Az angol könyveknek új menüpont lesz, és valószínűleg angol nyelvű értékelések is lesznek majd olvashatóak, ezzel is gyakorlandó a nyelvet. (Nagy előrehaladás majd az lesz, mikor japán nyelvű bejegyzéseket írok. :D)

Indultam Lobo Várólista csökkentős kihívásán és Goodreads-en kitűztem, hogy idén elolvasok 50 könyvet. 2015 után azt hiszem, ez egészen reális cél.

Az idei Reading Challenge-el is szemezek már, sokkal barátságosabbnak gondolom a kategóriákat, és a könyv is kevesebb, így azt hiszem, ez is működhet.

Könyvekben és Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :)
Share on Google Plus

About Unknown

Író, Könyvblogger, Fantasy, Skandináv krimi, Tea, Japán, Távolkelet
    Blogger Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése